Nytt...

Jag har skaffat photoshop, därför sitter jag som klistrad där istället för att skriva här. Är lite sorgligt. Håller på att designa en ny header, blev ganska bra tills mitt photoshop gav upp så det inte går att skriva. Jag förstår inte varför, jag får damp. Så nu sker arbetet med hjälp av Lisa Arvidsson. Så uppdateringarna ska nog vara klara på tisdag skulle jag tro, då blir det ett nytt utseende här. Det blir mörkare färgern, med så klart finns det klickar av rosa. Det blir även ett nytt namn, jag har flyttat från hinken.


Vad mer har hänt? Mitt besök på stan igår resulterade i två par solglasögon och lite andra vårigakläder, gäller att bygga upp ett nytt lager nu. Hela vintern har varit tråkig, inga kläder för min stil har funnist. Hoppas det kommer, men man ska väl inte hoppas på för mycket antar jag. Hoppas på ett besök i Sågmyra i helgen, behöver lite jeans eller två åtminstone. Mina leavis som jag har nu har gått sönder, blir nog att lappa i helgen om jag kommer i närheten av en symaskin.

Imorgon blir det fredag och bild, då kör jag igång med mitt mosaikprojekt. Det blir en insekt, men ska väl höra med läraren om det godkännes först antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0