Sommarjobb + framtid

Jag har fått mitt sommarjobb nu, blir från v 26 till v 36. Nu ska det tjänas ordentligt med pengar kan jag lova. Jag ska ha hand om godsmottagningen 3 veckor helt själv, så det blir att lära sej köra utetruck. Sen måste JAG, lasta av stora lastbilar. Jag kommer dö, jag är redan nervös nu!

Sen blir det nog Linköping till hösten, göra ett teknisktbasår. Sen blir det att plugga till biolog, om det kommer ge mej nåt bra jobb får vi väl se. Men kommer nog bli massa kul. Sen ska ju Linda kanske vara i krokarna också så då blir det ju ännu bättre.

Jag tror livet kommer lösa sej perfekt, känns som det nu! Bara jag inte skaffar mej något G till så blir allt perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0