Värdelöst!

Är det inte meningen att man ska kunna sova ut på helgerna och vara extra pigg? Inte för mej, kan fan inte sova! Är tröttare än jag är på vardagar! Vill verkligen vara pigg så jag hinner med allt plugg som jag ligger typ 3 veckor efter med, om det inte är mer! Så trött på skolan, räknar dagarna till påsklovet kanske kan man få sova lite då!

På påsklovet kommer jag också min bror hem från söder, det är alltid lika trevligt! Kanske blir en gemensam utgång ingen, som på juldagen! Var ju mycket trevligt, även om jag har svårt att förstå att båda brorsorna står ut med en full lillasyster. Någon man borde vara glad över antagligen, inte många som har den lyxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0